extreem weer - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lorrelau - WaarBenJij.nu extreem weer - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lorrelau - WaarBenJij.nu

extreem weer

Door: lorrelau

Blijf op de hoogte en volg Lorrelau

14 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

zooo duurde even voordat ik weer tijd had om iets te schrijven, sorry daarvoor ;)

ehmmm pfff weet niet eens meer wat ik allemaal heb gedaan.

het is iig hier echt heel warm geweest, er het heeft ook nog een aantal dagen extreem geregend. Ik ben iig in totaal 3 weken op veldwerk geweest, waarvan 2 met USA Tina en Gabriel, en 1 met Gabriel en prof. Gadi uit Israel. De 2 weken met Tina was het gebruikelijke werk met de GPS systemen, het ging echt super goed!!! Dus iedereen was blij en heb veel lol gehad :). De week met Gadi was heel anders. We gingen dit keer naar de ogen kijken, en dan het zicht in de lucht en het water, de visievelden en de kopstand tijdens de vlucht. Was super interessant, veel nachtwerk dit keer, omdat je dan beter in de ogen kan kijken. dus overdag vooral op het strand gezeten (in mijn eigen jacuzzi ;) ) veel experimenten mislukten steeds, dus iedere dag moesten we nieuwe ideeen en methodes ontwikkelen.

Verder heb ik hier in de stad vooral in het park gezeten, op het strand, uit geweest, etc. het gebruikelijke duss, niet heel boeiend ;). Lorraine heeft nu een eigen appartement in Devonport, dus die is er niet meer.... eigenlijk zijn alle meisjes zo goed als vertrokken en ben ik nog de enige met een groep jongens. zit dus nu in een gemengde kamer die ik deel met Micheal, en nog 4 andere debielen die nooit langer dan een dag blijven. afgelopen weekend was er een oude man van 100 jaar oud (zo zag hij er uit iig). die snachts hele vreemde geluiden maakte, ja... heeeeleeee vreemde geluiden :S. en hij liep de hele tijd door de kamer. zodra er een relaxtere kamer vrij is verhuizen we! voor de rest breng ik nu vooral heel veel tijd door met Micheal, aangezien Lorraine plijte is. maar vandaag is het valentijns dag, en dan slaap ik bij Lorraine en gaan we met Monique ergens wat drinken.

wat heb ik verder nog gedaan.... ehmmm, nog een dag in Napier gezeten en daar met Alex uit het hostel afgesproken (als je op mn facebook kijkt zie je zn foto, de persoon die een voortand mist ;) ) . nog een paar vreselijke busreizen gehad heen en terug.

nou moet ik echt even denken hoor.... m'n geld is bijna op :S... leef nu echt als een zwerver ;).

en ehhhmmm OHJA! ben met allemaal illustraties bezig van de vogels, die komen in artikelen als ze duidelijk genoeg zijn. Gabriel is er iig weg van. dus dat is mooi :). heb er al bijna 20 gemaakt. word ik toch nog een beetje beroemd misschien :).

Nou nu weet ik echt niks meer... aankomend weekend heb ik plannen om te overnachten op n eiland hier, dus wie weet wat daar voor verhalen van komen :)

Ik beloog volgende keer wat meer meegemaakt te hebben!!!

Nog 2 weekjes en mn stage is alweer voorbij :)

ohja de mensen die geen facebook hebben, neem dat ff want dat is de enige plek waar ik foto's op zet.... waarom? omdat deze site maar 10 foto's toelaat (zeikerds) en omdat hyves hier echt te traag is :)

XXX!!!

  • 14 Februari 2011 - 13:03

    Andrea:

    LAU! das idd lang geleden dat ik weer iets over je hoor:O:P t verloop van j stage klinkt geweldig en dat je werk wordt gewaardeerd heeel vet:D:D zie net dat t nog ckr 4 maanden duurt voordat je weer terug bent in NL woaw
    Ben zelf nu in France een paar weekjes ook heel relaxt;) groetjes van verre! xx

  • 14 Februari 2011 - 13:41

    Erica:

    Hallooooo, nou je vermaakt je prima zo te lezen. Het klimaat ligt over de hele wereld heen op z'n gat. Ik had ooit face book, maar had dat weer afgesloten en nu kom je er dan niet meer op. Knuffel van Gijs. Geniet er van! gr Erica.

  • 21 Februari 2011 - 06:48

    Mama:

    ja had m wel gelezen maar er niet op gereageerd had wel wat op je facebook gezet
    nou je geniet duidelijk en je leert weer een hoop ook van het zwerverleven !!
    nou grietje tot het volgende trip verslag!!
    xxxxxxxxxxxxxxmama mis you!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Lorrelau

Op naar het volgende avontuur. Dit keer een iets grotere uitdaging.. Emigreren naar Zweden! Hier ga ik een Master studie in Applied Ethology and Animal Biology volgen, voor 2 jaar.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 19763

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 01 September 2015

Studeren en overleven in Zweden

01 November 2010 - 20 Juli 2011

Gannets and Jungle Laura... The incredible jouney

Landen bezocht: