de grote reis met mama! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lorrelau - WaarBenJij.nu de grote reis met mama! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lorrelau - WaarBenJij.nu

de grote reis met mama!

Door: lorrelau

Blijf op de hoogte en volg Lorrelau

09 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

en toen was de lol voorbij en kwam mama in auckland... ;) (grapje hoor!), eerste dagen in auckland doorgebracht, mn kamergenootje eruit gekickt en mama ingeburgerd. we zijn op een walvissentour geweest... geen walvissen gezien, en we hebben met wat vriendjes van hier in devonport op het strand gedineerd ;). en toen een auto gehuurd en naar rotorua gereden. daar een maori dorp gezien en in een modderbad en hotpool gezeten, een sulfaat bad en landschap daar.... dus ja en we stinken nog steeds naar rotte eieren!!! maar onze ooit zilveren oorbellen zijn in goud veranderd! :D

en toen naar napier, om mn jan van genten vaarwel te zeggen (ze waren groot!!! en de plek was leeeg :S). en toen zijn we naar dannevirke gegaan, op een " camping" geslapen, nat geregend, en toen naar wellington. het regende de hele tijd, of te wel, de auto waar we in slapen en al onze spullen schimmelen al aardig weg :S. met de ferry een 3 uur durende prachtige tocht naar picton, en wauw, het zuid eiland is echt prachtig!!! overal bergen, en prachtige stranden!!! we zijn nog naar abel tasman national park geweest, echt prachtig daar, als eht niet voor de massa's vleesetende vliegjes was waren we zowiezo langer gebleven, maar helaas.... vandaag nog een grot tocht en nu zitten we in murchison, bij de west coast, in een super leuk hostel, een soort huis van iemand, met tuin en mooie kamers, en we kregen net de lekkerste lasagna die ik ooit heb gegeten, en een salade met bloemetjes erin :) hoe perfect kan t zijn!!! ze hebben zelfs een gigantisch ligbad!. morgen gaan we white water raften, mijn idee... mama is een beetje bang, maar komt goed!!! en de dag erna naar westport om een paardentocht te doen. verder nog geen plannen. de 15e hebben we een vliegtuig vanaf christchurch naar auckland. en dan st patricks vieren!!!!

nou dat was ff snel een verslagje, internet tegoed is alweer bijna op!

dag lieve mensjes!!!

ohja,, bijna vergeten: het is nu heel warm en de zon schijnt als de hel :) ;) !

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 09 Maart 2011 - 14:16

    Erica:

    Ow..al die bekende plekken, ik word beroerd van de heimwee.....
    wild water raften heb ik toen laten zitten, zag elke keer als ik wilde boeken iemand uit kantoor komen met blauwe plekken en hechtingen :-((
    Is het goed gegaan? ga je/jullie ook nog een vliegtochtje maken boven mt Cook?
    geniet ze, ik "lijdt"wel..;-))
    Van Christchurch is niet veel meer over..lag ook een sanctuary een paar km ten noorden van.
    Afgelopen zaterdag de eerste 7 voerduifjes!!!
    Knuffel van Gijs en geniet er van!!


  • 09 Maart 2011 - 14:46

    Fief:

    Ik heb niet veel meer te zeggen dan:leuk, leuk, leuk en nog eens leuk :)
    Heel veel plezier met mams! X

  • 15 Maart 2011 - 09:46

    Nicolette:

    hi Lau,

    wat fijn dat je mama nu bij je is en dat jullie leuke dingen samen doen. Hoe is het met je stage verlopen, is alles goed afgerond? Wat vervelend dat het zoveel geregend heeft, gelukkig dat de zon nu weer schijnt.

    Ik ben ook gelukkig in het warme weer, het was zo koud in het noorden (tegen de grens van China) ik heb zelfs in de sneeuw gelopen. Ik heb al echt super veel dingen gedaan. ik heb de afgelopen dagen verschillende dorpen bezocht waar vrouwen ringen om hun nek dragen. was echt heel bijzonder. Morgen vertrek ik richting Chennai. ben benieuwd hoelang ik er over doe!

    Spreek je snel weer! XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Lorrelau

Op naar het volgende avontuur. Dit keer een iets grotere uitdaging.. Emigreren naar Zweden! Hier ga ik een Master studie in Applied Ethology and Animal Biology volgen, voor 2 jaar.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 19757

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 01 September 2015

Studeren en overleven in Zweden

01 November 2010 - 20 Juli 2011

Gannets and Jungle Laura... The incredible jouney

Landen bezocht: