weekendje waiheke - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lorrelau - WaarBenJij.nu weekendje waiheke - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lorrelau - WaarBenJij.nu

weekendje waiheke

Door: lorrelau

Blijf op de hoogte en volg Lorrelau

21 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Terwijl ik mezelf kapot krap, probeer ik met mn jeukende vingers een verhaaltje voor jullie te schrijven :)! ben leeggezogen en misvormd, muggen vinden mij blijkbaar echt heeeerlijk!

maar heb echt een topweekend gehad! Ben trouwens van kamer verhuisd, en woon nu samen.... jaja gaat snel he? met michael in 1 kamer. ons eigen kamertje! veel beter dan groepen mensen die komen en vertrekken de hele tijd, heb deze kamer gekregen met een gigantische korting :).

nog een romantische valentijns nacht met Lorraine gehad :), meisjes films gekeken, je kent t wel! werd toch nog een beetje verast toen ik de volgende dag terug kwam en chocola in mn bed vond :)!

Hoe dan ook, vrijdag avond met Lorraine en Monique thai's gegeten in Devonport, en op savonds op de pier gezeten en van het mooie uitzicht genoten. de stad is in de nacht zo veel mooier! en zaterdag ochtend met michael onze tassen gepakt en op naar Waiheke Island!Met de ferry ben je daar in 40 minuten, het is een aardig groot eiland, met mooie stranden, jungle bossen en wijnvelden. ons plan was op een verlaten strand te slapen, maar om daar te komen moet je de hele dag lopen. toch nog geprobeerd maar we kwamen erachter dat het prive terrein was... helaas! maar de wandeling er naar toe was supermooi! uiteindelijk besloten op een wat meer bezocht strand te overnachten. op een paar kleedjes en een slaapzak in het zand. overal muggen vliegen en andere irritante insecten. maar met wat wijn merk je dat ook niet meer. slapen was wel een drama, zand is toch nog aardig hard om op te slapen, werd een aantal keer wakker omdat ik mn arm niet meer kon bewegen, of omdat mn heup compleet verbrijzeld was :s. in de ochtend echt totaal kapot, allemaal honden kwamen ons bezoeken, de mensen die om 7 uur s ochtens op het strand aan het wandelen waren, waren heel aardig, goedemorgen! lekker geslapen! en ondertussen kwijlt de hond al onze spullen onder ;). toen de zon eenmaal weer ging schijnen weer de zee in gegaan, het is echt superwarm geweest dit weekend, dus heel veel in de zee geweest, de zee is daar echt perfect, wit strand, blauw water en je kan helemaal de bodem zien, hoge golven, en lekker warm :). voor de rest de hele dag op het strand gelegen, half slapend, en eind van de dag weer naar de stad.

dan ben je toch maar blij dat je geld hebt om in een echt bed te slapen, ook al in het matras ronduit k*t. het is altijd beter dan buiten :)! maar een dagje als een zwerver leven was wel erg leuk, maar meer dan 1 dag .... ?.... denk t niet! en douchen was zoo fijn! hele zandbank kwam uit mn haar, en ik kwam er achter dat ik ongeveer overal een beetje verbrand ben en bulten heb van weet ik t wat allemaal.

nou goed, nu ben ik weer in het kantoor, vrijdag klaar en dan mn reis met mama plannen!

ik zal snel de fotos van dit weekend op facebook zetten :)

X

  • 21 Februari 2011 - 06:44

    Mama:

    hoi laura
    wat een avontuur weer, ik zou het je niet nadoen ik hoop dan ook dat wij niet op een strandje gaan slapen, en dat je daar dus nu van genezen bent .
    je hebt het in ieder geval naar je zin en dat is belangrijk nou griet nog een paar dagen dan ben je vrij en kan je doen en laten wat je wil
    ga nog hele leuke dingen doen geniet ervan en we horen van de volgende trip met mij.....!!haha
    alle liefs uit sassenheim van iedereen hier en groooote kus van je mamaxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Februari 2011 - 09:34

    Fief:

    Hey!
    Ik hoop dat de bulten snel verdwijnen, wat een ramp is dat altijd :P. Wel leuk zeg, 'lekker' op een strandje slapen!
    Succes met je laatste dagen stage en heel veel plezier met je mams!!

  • 24 Februari 2011 - 04:06

    Karlijn:

    Uhh Lau... ik wil ook nog op een strand slapen!

  • 27 Februari 2011 - 15:28

    Susanne:

    Hai Laura,

    Zeg wat is dat nou, een dagje als een zwerver leven zonder mij:)? Dit stond op ons lijstje wat je nog wilde doen in ons leven, dus helaas voor jou je mag nog een keer met mij mee... Hahahahaha

    Dikke kus

    Have Fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Lorrelau

Op naar het volgende avontuur. Dit keer een iets grotere uitdaging.. Emigreren naar Zweden! Hier ga ik een Master studie in Applied Ethology and Animal Biology volgen, voor 2 jaar.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 19741

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 01 September 2015

Studeren en overleven in Zweden

01 November 2010 - 20 Juli 2011

Gannets and Jungle Laura... The incredible jouney

Landen bezocht: