tours en kroegentochten - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lorrelau - WaarBenJij.nu tours en kroegentochten - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lorrelau - WaarBenJij.nu

tours en kroegentochten

Door: lorrelau

Blijf op de hoogte en volg Lorrelau

05 November 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

gister superleuke dag gehad, Susanne, een duits meisje uit mijn kamer vroeg of ik mee wilde op een gratis tour door auckland. was echt heeel leuk! de stad gezien, en nog een grote brug "beklommen", later hebben we de tourguide gevraagd ons naar Mount Eden te brengen, vandaar zijn we op eigen houtje weer naar het hotel gelopen, mooie dingen gezien, echt een mooie stad :)!

toen we bij het hotel waren zijn we eerst 2 uur gaan slapen, nog steeds erg last van een Jetlag... wekker gezet, en toen gingen we een kroegentocht doen! met nog allemaal andere mensen van hostels hier, we waren uiteindelijk met een groep van 60 en zijn naar 4 kroegen geweest, wat erg leuk was. Met veel mensen gepraat die in het zelfde schuitje als mij zitten (net gearriveerd en kennen nog niet veel mensen). ook veel bewoners van auckland gesproken, die ons zo ontzettend interessant vonden... want, wauw! Nederland! daar moesten ze alles over horen ;). hoe dan ook, net ontbeten, en ff geskyped met familie en tim, straks ga ik met een pondje naar Gabriel toe, we gaan even lunchen en misschien naar Muriwai beach om de Gannets te zien. daarna weer snel hier heen om met mijn kamergenootjes op een boottrip te gaan, we krijgen dan 2 gratis drankjes en we kunnen dingen winnen, er is ook nog vuurwerk enzo :) wordt vast heel leuk!

  • 05 November 2010 - 08:05

    Fief:

    hee!
    Wat leuk dat voor je stage gaat beginnen je nog even tijd hebt voor van die leuke dingen!! Klinkt allemaal erg gezellig! Altijd fijn mede-onbekenden ;). Sterkte met je jetlag en veel plezier op de boot!
    X

  • 05 November 2010 - 09:20

    Mama:

    hey laura ik zie dat je al leuke dingen doet en al een paar nieuwe mensen hebt ontmoet héél véél plezier daar.....
    ik hoor gauw weeer wat van je xxxxxxxxxmama

  • 05 November 2010 - 10:26

    Karlijn:

    Hee Lau,

    Klinkt nu al superleuk! Zie je wel dat je genoeg mensen leert kennen :D

    Ik heb je al wel gemist, gister bij fluor party @ ceres..

    nou enjoy hé! :D

  • 05 November 2010 - 12:14

    Oma En Opa:

    hallo laura hoe gaat het met je ,hoe is het leven daar hoorde van je dat je eenleuke reis gehadthebt, wat een mooie foto's wat doe je zoal daar?bel je mijn neven en nichten nog op?je opa heeft de tel # aan je gegeven nou ik ga er een punt achter zetten je krijgt van mij wel een email adres
    xxxx van je oma en opa

  • 05 November 2010 - 13:30

    Erica:

    Auckland is idd een fantastische metropole stad. En lekker eten overal! Geniet ze!!

  • 06 November 2010 - 12:31

    Danie:

    Hey hey,

    Wat super dat je zoveel te doen hebt de eerste week, gelukkig maar!! Ik kan mij herinneren dat ik juist de eerste week heimwee had maar daar heb jij geen tijd voor. Ik ben blij dat het zo goed bevalt. lang leve het backpackers hostel.

    Enjoy

    Hugging Danie


  • 06 November 2010 - 14:00

    Lisette:

    he lau,
    jemig wat klinkt dat allemaal super gaaf zeg! leuk dat je al wat mensen hebt ontmoet, doe je snel zeg!

    nou heel veel plezier die eerste 2 weken in het reservaat en pas op voor die mannen daar, die hebben al weken geen vrouwelijk schoon gezien!

    xxxx

    groetjes lisette en tom

  • 10 November 2010 - 16:39

    Mandy:

    Lau ik wil nog meer verhalen horen! Volgens mij heb je het nu al superleuk! Hoe gaat het met de Jantjes?
    Ik heb trouwens een kamer in Leiden! Vlakbij de uni. Als ik erin zit, maak ik foto's voor je!
    Hoop je volgende verhaal snel te lezen!

  • 11 November 2010 - 07:55

    Mama:

    hoi laura jammer van je slaapzak hoop dat degene die m zonder jou toestemming hebben mee genomen nog nadenken en m terug brengen heb je een leuke week daar op je eiland zeker wel hard werken en al die herrie om je heen helpt gabriel je ook nog mee of nu niet meer ??ik denk de hele tijd aan je hoe je het zal hebben daar nou meis hoop gauw met je te spreken of mailenxxxxxx
    dikke knuffel mamaxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Lorrelau

Op naar het volgende avontuur. Dit keer een iets grotere uitdaging.. Emigreren naar Zweden! Hier ga ik een Master studie in Applied Ethology and Animal Biology volgen, voor 2 jaar.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 19746

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 01 September 2015

Studeren en overleven in Zweden

01 November 2010 - 20 Juli 2011

Gannets and Jungle Laura... The incredible jouney

Landen bezocht: