dag 1 en 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lorrelau - WaarBenJij.nu dag 1 en 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lorrelau - WaarBenJij.nu

dag 1 en 2

Door: lorrelau

Blijf op de hoogte en volg Lorrelau

03 November 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Daar zit ik dan, net aangekomen in de QSB, even rondgelopen in de stad met een engels meisje die ik heb ontmoet in het vliegtuig. Het weer is echt super en dat zijn de voorspellingen voor aankomende weken ook :). hotel is wel prima, kleine kamer, douches zijn een beetje smerig, maar verder is het echt prima! mensen zijn super aardig! Gabriel haalde me op, ik herkende hem meteen, echt een leuke vent, zo enthousiast! hij heeft dat engelse meisje ook gelijk meegenomen naar haar hotel. vrijdag ga ik met hem een bakje koffie drinken, laat hij me wat plekken hier zien en gaan we ook even naar het reservaat toe om een kijkje te nemen. die zaterdag erna ga ik bij hem thuis slapen en zondag vroeg op om aan de eerste dag te beginnen. ik blijf dan 2 weken in het reservaat, en heb daar geen internet, alleeen in het weekend. hij zegt dat er vast geen tijd is om heimwee te krijgen want het wordt erg drujk, er gaat ook een vrouw mee, en het schijnte er wel erg gezellig te zijn in het reservaat :). ik ben benieuwd!!!

de reis vanaf dubai ging wel aardig, moest 10 uur op dubai wachten, van een pakistaanse man in het vliegtuig hoorde ik dat als ik lieef zou lachen ze me vast wel een hotel zouden geven, en dat klopte, supermooie hotelkamer, gratis busje erheen en ontbijt en alles erbij!! egt top!

ben wel echt moe, want in het hotel kon ik maar 3 uur slapen, de hele tijd in het vliegtuig heb ik niet geslapen. heb totaal 23 uur n een vliegtuig gezeten, me rug is naar de klote en heb genoeg films gezien voor een jaar, en het bejeweled record heb ik ook al verbroken :p.

ik ga

  • 03 November 2010 - 05:16

    Redmer Van Delden:

    He Laura!

    Wat een verrassing dat jij nu in NZ zit!
    It makes me jealous! Ben er zelf ook geweest en wilde eigenlijk niet meer weg..

    Ben benieuwd wat je er precies gaat doen, in ieder geval veel succes en geniet ervan!!

    Redmer

  • 03 November 2010 - 07:50

    Je Zusje:

    Eeey sus! Egt een super ervaring nu al! Ik hoop dat je daar leuke mensen gaat ontmoeten en dat je het daar erg naar je zin gaat krijgen! Ik mis je nu al!! Xxx leej

  • 03 November 2010 - 08:57

    Liesbeth:

    Hee Laura!
    Fijn dat je nu al naar je zin hebt! het klinkt goed!
    Bij jou begint nu de zomer..niet eerlijk!;)
    veel plezier!
    xx

  • 03 November 2010 - 09:59

    Nele:

    Heey Lau,

    wat een super leuk verhaal. Goed om te horen dat je een hotelkamer had in dubai, waar een glimlach al niet goed voor is ;) heel veel plezier de komende dagen met rondhangen in Australie, en natuurlijk schrijfze!!!
    xx

  • 03 November 2010 - 11:27

    Andrea:

    whoehoe! nice dat v t hotel in dubai:D ben ook benieuwd naar t reservaat, fotos maken hé:) veel plezier verder!
    kusjs Dré

  • 03 November 2010 - 12:51

    Nicolette:

    Hi Lau,

    ik vind het zo gaaf dat je dit gaat doen, ben erg benieuwd hoe het reservaat is. fijn dat de reis goed is gegaan en dat je ontvangst leuk was. waren er Carly's in het hotel? nou ik hop het niet! ik wacht met spanning je nieuwe bericht af!

    x Nic

  • 03 November 2010 - 13:35

    Erica:

    He Lau,

    Veel tijd om over de jetlag heen te komen heb je niet, maar het is wel goed om meteen in het ritme van NZ mee te gaan. Hopelijk krijg je ook nog tijd om wat cultuur te snuiven in "The land of the long white cloud". Succes!

  • 03 November 2010 - 15:16

    Fief:

    Hay Lau!!
    Al een beetje bijgekomen van de giga lange zit in het vliegtuig? Heel veel plezier in het reservaat de komende 2 weken!!
    X

  • 03 November 2010 - 17:50

    Edwin:

    Hey Lauw,

    Fijn wat van je te horen. Hoop dat je het er erg naar je zin gaat hebben en geniet van de zomer daar! Het is hier ECHT pestweer.

    Groeten,

    Edwin

  • 03 November 2010 - 18:44

    Rianne M. :

    Hoi hoi!

    oh, wat ben ik jaloers op je, je bent er al!! Mss leuk om te horen -> het weer is hier bagger ;).

    iig veel plezier daar, ik blijf je blog lezen, doe je ding, en zorg ervoor dat je een naam op het artikel krijgt! :)

    Liefs rian

  • 04 November 2010 - 08:40

    Laura2:

    Hey Lau!

    Wat klinkt dat al allemaal cool, geniet er lekker van! Ben benieuwd naar je volgende verhaal! :)

    xx Laura

  • 05 November 2010 - 22:56

    Liesbeth.. 2?:

    Hee Laura,

    er is óf nog een Liesbeth, of ik heb met mijn lamme harses al eens een post geplaatst.
    Anyhow, veel plezier, gelukkig werd je opgehaald en kreeg je een hotel :)
    Waar dat blonde haar wel niet goed voor is ;)
    Ik zie dat je - heel toepasselijk- alleen nog maar flora en fauna gefotografeerd hebt, ghehe.

    Ik wil ook foto's van jou in dat apenland zien hoor!!

    Veel plezier en doe ze de groetjes, xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Lorrelau

Op naar het volgende avontuur. Dit keer een iets grotere uitdaging.. Emigreren naar Zweden! Hier ga ik een Master studie in Applied Ethology and Animal Biology volgen, voor 2 jaar.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 19755

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 01 September 2015

Studeren en overleven in Zweden

01 November 2010 - 20 Juli 2011

Gannets and Jungle Laura... The incredible jouney

Landen bezocht: